Pokud jste nenašli to co hledáte, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme!

Přeprava / platba

Ceník přepravného

 
Způsoby doručení Cena vč. DPH
Osobní odběr  0,-
Přepravní služba (Geis) - platba předem 90,-
Přepravní služba (Toptrans, nad 200cm) -platba předem 180,-
Přepravní služba (Geis) - dobírka 140,-
Přepravní služba (Toptrans, nad 200cm) - dobírka 240,-

 

 

 

 

Způsoby platby

 

  • Dobírka
  • Platební brána - GoPay   géčko.png     verified_by_visa-full-colour.png   Mastercard_SecureCode [Převedený].png

Pohodlná a bezpečná on-line platba z vašeho bankovního účtu nebo platební karty.

 

  • Bankovní převod – úhrada před převzetím zboží

Po odeslání objednávky v internetovém obchodě jsou vygenerovány údaje potřebné pro platbu a ve formě potvrzení objednávky jsou zaslány na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Po připsání uvedené částky na účet provozovatele bude zboží expedováno nebo připraveno k vyzvednutí a to včetně konečné faktury. Není-li objednané zboží po úhradě příslušné částky skladem bude se zákazníkem konzultován další postup.

 

Způsoby doručení

  •  Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout v provozovně společnosti. Adresa: Třebín 60, 373 84 Dubné. V okamžiku, kdy bude zboží připraveno k odběru, bude Vám zasláno avízo na Váš e-mail uvedený v objednávce.

  • Přepravní služba

Přeprava zboží do jiného místa plnění než je provozovna prodávajícího bude zajišťována prodávajícím využitím přepravních společností Geis nebo Toptrans a řídí se Obchodními podmínkami těchto společností.

Zboží bude doručeno na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Nebude-li oznámená zásilka doručena a ani neobdržíte vyrozumění o uložení zásilky, kontaktujte nás.

 

Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele e-shopu